X

سرویس ارزش افزوده چیست؟

سرویس های ارزش افزوده مخابراتی

این نوع خدمات به صورت خدمات یا سرویس های محتوایی هم شناخته می شوند. شرکت های ارائه دهنده این محتوا به ازای در دسترس قراردادن این محتواها از مشتری هزینه ای دریافت می کنند. این هزینه ها قالباً در قبض موبایل مشترک در خطوط دائمی و یا کسر از اعتبار در خطوط اعتباری لحاظ می شوند. به بیان ساده تر شما به ازای استفاده از این اطلاعات (محتواها) هزینه ای به صورت اعتباری پرداخت می کنید.


محتواهای ارائه شده

به تمامی اطلاعات و خدماتی که از سوی این سرویس ها ارائه میشود محتوا یا Content گفته می شود. این محتواهای ارائه شده می تواند به صورت نوشته، عکس، فیلم و یا حتی خبر باشد.درست است که بعضی از این اطلاعات یا محتواها را می توان در اینترنت پیدا کرد اما جمع آوری و ارائه یکجای این اطلاعات یا محتواها برای انتشار و دردست عموم قرار گرفتن برای شرکت ها هزینه بر است. از این رو شرکت ها با ارائه این اطلاعات و ارائه متمرکز آن به مشترک هزینه آن را دریافت می کنند.
این محتواها مانند بسیاری از مطالب موجود در اینترنت گاهی بسیار ساده و گاهی بسیار ارزشمند هستند. شما می توانید با پرداخت هزینه کم از مجموع این مطالب استفاده کنید.

شرکت های ارائه دهنده محتوای ارزش افزوده

همانطور که گفته شد این شرکت ها به ازای ارائه محتوای مورد نیاز شما طبق روال معمول سرویس های ارزش افزوده از شما هزینه ای دریافت می کنند. این هزینه اغلب به صورت روزانه و از اعتبار خط موبایل شما و یا بر روی قبض دوره ای خطوط دائمی شما محاسبه می گردد. این هزینه ها در سرویس های نسل سوم ارزش افزوده 400، 500، 600 و جدیدا 700 تومان به صورت روزانه محاسبه می گردد.
متاسفانه بعضی از این شرکت ها از روال درآمد زایی به وجود آمده در این صنعت سوء استفاده کرده و از روش های مختلف اقدام به جذب مشترکینی می کنند که در واقع برای سرویس ارزش افزوده و یا محتوای ارائه شده عضو سرویس نشده اند. این امر موجب به وجود آمدن شرایط نامناسب در این صنعت جهانی و تولید بدافزارهای مختلف در این زمینه شده است. به صورتی که حتی مقامات بلندپایه دولتی هم به این روش حساسیت نشان داده و موجب تغییرات بزرگی در آن شده اند.
نباید از بعضی از شرکت های بزرگ فعال در این حوزه که به صورت اختصاصی اقدام به تولید محتوا ( نه کپی محتوا) می کنند هم نام برد. شرکت هایی که محتواهای تولیدی با هزینه های خیلی بالا را به کاربران ارائه می دهند و برای محتوای با کیفیت خود اقدام به دریافت هزینه می کنند.

باید ها و نباید های سرویس ارزش افزوده

سرویس های ارزش افزوده باید به عنوان یک درگاه پرداخت پولی شناخته شوند که این مهم به دلیل روش کاری شرکت ها هنوز توسط اکثریت شرکت ها رعایت نمی شود. در صورتی که شرکت های ارائه دهنده محتوا به جای هزینه و جذب یوزر اقدام به بالابردن کیفیت محتوای ارائه شده و تولید محتوای اختصاصی بپردازند و کاربران به صورت خود خواسته در سرویس ها عضو شوند هم می توان به درآمد بلند مدت و صحیح برای شرکت ها دست یافت هم اعتراضات و قوانین عجیب و غریب دامن این صنعت را نمی گیرد.

عضویت سرویس ارزش افزوده

یکی از امور موفق گروه دیجیتال مارکتینگ ادیرا انجام امور دیجیتال مارکتینگ در زمینه سرویس های ارزش افزوده است که به صحیح ترین و سالم ترین روش های دیجیتال مارکتینگ به یاری شرکت های سالم پسند این امور را با جدیدترین و مناسبترین روش ها انجام می دهد. در تبلیغات دیجیتال ادیرا هیچ پیشنهاد تایید نشده ای ارائه نمی شود و مشترکین بدون اجبار در سرویس ها عضو نمی شوند.
همکاری با بهترین سرویس ها و بهترین محتواها یکی از اصول همکاری تیم مارکتینگ ادیرا ست.


ببینید :
همکاری با شرکت های فعال ارزش افزوده

نیازمند تبلیغات هستید؟
شما هم درآمد سرویس ارزش افزوده داشته باشید

دسته بندی‌ها: اخبار فناوریمارکتینگ
All Rights Reservedنمایش نسخه اصلی سایت