تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز

با تبلیغ در گوگل، رشد کسب‌و‌کار خودت رو ببین

جستجوی کاربران در گوگل هیچ وقت متوقف نمی شود. غول فناوری جهان یعنی گوگل شرایطی را فراهم کرده است که شما میتوانید از این پتانسیل جذب مشتری استفاده کنید.در جایی که کاربران برای موضوع مرتبط با کسب و کار شما جستجو می کنند کافیست نام شما قرار بگیرد…!!!
این تبلیغات می تواند سیل مشتریان را به سایت شما سرازیر کنید !

روال کار بسیار ساده است !
نام سایت و کسب و کار شما در اولین نتایج گوگل برای افرادی که به دنبال موضوع مرتبط با آن هستند نمایش داده میشود.
کاربران با کلیک روی تبلیغ شما وارد سایت شما میشوند و مراحل بعدی فروش طی میشود.

مهمترین کاری که باید انجام دهید. تماس با ما و اجرای کمپین تبلیغاتی شماست

کاربران واقعی

جذب کاربران هدف​

کاربران به دنبال کسب و کاری مانند شما جستجو می کنند و نمایش تبلیغ شما در بهترین زمان و بهترین مکان ممکن برگ برنده شما در تبلیغات است.

هزینه مقرون به صرفه تبلیغات

پرداخت به ازای کلیک

دیگر نیازی نیست بابت نمایش تبلیغ و یا عدم هدفمندی تبلیغ خود هزینه کنید! فقط بابت افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند هزینه کنید.

بازگشت هزینه تبلیغات

بازگشت هزینه تبلیغات

شما با تبلیغات در گوگل از بهترین و موثرترین روش تبلیغات استفاده می کنید که در کوتاه مدت امکان بازگشت هزینه تبلیغات شما را داراست.

درباره تبلیغات در گوگل بیشتر بدانید

تبلیغات در گوگل (گوگل ادز)، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی آنلاین است که توسط گوگل ارائه شده است. تصور کنید فضاهای در دسترس گوگل برای تبلیغات مانند نتایج جستجوی کاربران در ارتباط با کسب‌وکار شما و یا در سایر فضاهای تبلیغاتی مانند یوتیوب، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها چقدر می‌تواند در دیده شدن تبلیغات شما تاثیرگذار باشد.

چرا باید به تبلیغات گوگل ادز اعتماد کرد؟

بهترین پاسخ، آمار قابل توجهی است که نشان می‌دهد تبلیغات در گوگل چطور باعث رشد بیشتر کسب‌وکارها شده است. با استفاده از این پلتفرم یا به عبارتی تبلیغات در گوگل، شما به تمام ابزارهایی که برای رساندن پیام تبلیغاتی خود به مخاطبان هدف نیاز دارید دسترسی خواهید داشت.

اما چه مزایایی در تبلیغات گوگل ادز وجود دارد؟

دقت بالا: با توجه به الگوریتم پیشرفته گوگل، تبلیغات شما به دقت بالایی برای کاربران هدف نمایش داده می‌شود، که منجر به جذب مخاطبین دقیق و متمایز می‌شود.

کنترل کامل: شما دارای کنترل کاملی بر روی فاکتورهای مهم تبلیغات مانند بودجه، زمان نمایش تبلیغات و همچنین نحوه نمایش آن‌ها هستید. همچنین، می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس جغرافیا، جنسیت و سن مخاطبان تنظیم کنید.

گزارشات دقیق: تبلیغات در گوگل، به شما این امکان را می‌دهد که گزارشات دقیقی در مورد نتایج تبلیغات خود در دسترس داشته باشید. این گزارشات اطلاعاتی ارزشمندی درباره تعداد کلیک‌ها، نمایش‌ها، مشتریان و سایر فاکتورهای مهم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با تبلیغات در گوگل ادز، شما می‌توانید مشتریان جدید به دست آورید، نام کسب‌وکار خود را در دسته‌بندی‌های مشخص قرار دهید و در رقابت با سایر رقبا برتری داشته باشید. حتی در رقابت با برندهای شناخته شده هم شما به اندازه خود میتوانید ورودی مشتریان جدید داشته باشید.

همین حالا زمان شروع کمپین تبلیغاتی شما در گوگل است ! آماده رشد کسب‌وکارتون باشید. 🚀

نیاز به راهنمایی بیشتر داری؟ با ما در تماس باش

تبلیغات در گوگل با ادیرا

بهترین کارمزد گوگل ادز

بهترین تعرفه و کارمزد

درصد کارمزد رقابتی با توجه به ارائه خدمات ایده‌آل

پشتیبانی

پشیبانی 24 ساعته

آنلاین بودن واقعی را تجربه کنید.

مشاوره اختصاصی

مشاوره رایگان​

بهترین مشاوره از بهترین کارشناسان (رایگان)​

اکانت اختصاصی

اکانت اختصاصی گوگل​

اکانت شخصی با ایمیل خودتان و کاملا اختصاصی داشته باشید.​

مراحل ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

  • اولین قدمانتخاب کلیدواژه

    اولین قدم برای تبلیغات در گوگل انتخاب کلیدواژه مورد نظر شما برای تبلیغات است. کلیدواژه‌ای که کاربر با جستجوی آن در گوگل به کسب‌و‌کار شما برسد. در واقع شما به ازای هزینه ای که پرداخت می کنید بابت کلیدواژه مورد نظر خودتون در بالای نتایج گوگل نمایش داده می‌شوید.

    فاکتورهایی که برای انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها مهم هستند عبارتند از:

    میزان جستجوی کلیدواژه مورد نظر

    میزان رقابت بر روی کلیدواژه شما

    انتخاب کلیدواژه‌های مشابه برای هزینه بهتر در رقابت‌ها

    برای انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها، کارشناسان ما در کنار شما هستند تا با هماهنگی و در صورت نیاز با استفاده از هوش مصنوعی بهترین کلیدواژه‌ها را برای کمپین تبلیغات در گوگل شما انتخاب کنند.

  • بهترین صفحهانتخاب لندینگ

    لندینگ پیج و یا صفحه فرود برای هر مدل تبلیغات در هر پلتفرمی از اهمیت بالایی برخوردار است. که البته این اهمیت در تبلیغات گوگل نیز همچنان حاضر اهمیت است. 

    فاکتورهای مهمی مانند طراحی صفحه، رابط کاربری صفحه، محتوای موجود در لندینگ و ارتباط محتوایی با تیترها و عناوین مورد استفاده در تبلیغ گوگل، میتواند در عین حال که کمپین تبلیغاتی گوگل ادز شما را بالا ببرد، در صورت عدم رعایت به شدت با رشد منفی مواجه کند.

    ما با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی صفحات لندینگ، بهترین ایده‌ها و مشاوره را از همکاران تخصصی ما بخواهید.

  • عبارات جادوییتنظیم آگهی تبلیغات

    انتخاب و به کار بردن بهترین عبارات در تبلیغات گوگل، مانند خیلی از فاکتورهای دیگر اهمیت بالایی دارد و برای این کار باید از یک متخصص در نوشتن این عبارات کمک گرفت.

    عناوین یا تایتل‌های تبلیغات در گوگل اولین و مهمترین ترغیب کننده‌ای است که کاربر مشاهده می‌کند. این متون باید به گونه‌ای نوشته شوند که در عین واقعیت، جذابیت تبلیغاتی بالایی داشته باشند تا کاربر مجاب به کلیک روی تبلیغات و ورود به سایت جدید شود.

    توجه داشته باشید که این عناوین و متون مورد استفاده در آگهی تبلیغاتی گوگل، باید با هماهنگی با کسب و کار شما و شرایط آن تهیه و نوشته شود. 

  • جایی برای تجربهتنظیمات حرفه‌ای کمپین

    بعد از مراحل مختلف ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در گوگل، نوبت تنظیمات نمایش و شرایط این کمپین فرا می‌رسد. این تنظیمات در عین حال که به نظر ساده هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

    استفاده از شرایطی که هرکدام می‌تواند برای کسب و کار شما جذاب باشد ولی به همان میزان امکان هدر رفتن هزینه‌های شما را داشته باشد.

    بهترین پیشنهادات را برای کمپین تبلیغات در گوگل را از ما بخواهید تا با توجه به شرایط کسب و کار و کمپین تبلیغاتی گوگل ادز شما، نمایش تبلیغات خوبی در نتایج گوگل داشته باشید.

  • قدم همیشگیبهینه‌سازی کمپین تبلیغات در گوگل

    بعد از انجام همه مراحل پیاده‌سازی یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادز، حالا آخرین و مهمترین مرحله تبلیغات در گوگل فرا رسیده است.

    بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی گوگل ادز، که به همه تغییرات لازم در طی زمان و با توجه به بازخورد و روند کمپین گوگل گفته می‌شود که شرایط کمپین را از جایی که هست بهتر کند. 

    در واقع گاهی اوقات با توجه به رقابت هر کسب و کار نیاز به بهینه‌سازی کمپین گوگل ادز وجود دارد و همانطور که از اسم این مرحله مشخص است، کمپین تبلیغات در گوگل شما شرایط بهتری را پیدا می‌کند تا از حداکثر پتانسیل خود بهره‌مند شود. 

ما با شما تماس میگیریم

از رقبای خودت عقب نمونی

شاید چند سال پیش این میزان از رقابت برای استفاده از پتانسیل تبلیغات در گوگل وجود نداشت ولی در حال حاضر تبلیغات در گوگل به سرعت در حال استفاده توسط اکثر کسب و کارهاست. 

تا فرصت هست برای استفاده از این فضای تبلیغاتی عالی و موثر که میتواند کسب و کار شما را متحول کند، تبلیغات در گوگل را شروع کنید.