این تبلیغات می تواند نصب و اثرگذاری اپلیکیشن شما را چند برابر کند
نصب و افزایش کاربران یک اپلیکیشن از مهمترین امور انتشار یک اپلیکیشن است. افزایش نصب و نوع تبلیغات حتی از نوع طراحی و پیاده سازی یک اپلیکیشن هم مهمتر است. اما سوال اینجاست که تعداد نصب بالا برای یک اپلیکیشن حرف نهایی را میزند ؟قطعا جواب خیر است. شما از روش های زیادی می توانید تعداد نصب یک اپلیکیشن را افزایش دهید، ولی کیفیت در نصب و در واقع کاربران فعال حرف اول در تبلیغات اپلیکیشن را میزند.
تبلیغات اپلیکیشن از طریق گوگل ادز بهترین روش برای افزایش کاربران فعال یک اپلیکیشن است. امکانات فراوان و شرایط خاصی که گوگل برای اپلیکیشن قرار داده است می تواند نیاز اپلیکیشن شما را از هر روش دیگری بی نیاز کند.
تنها کافیست اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید و با ما در تماس باشید.
درخواست مشاوره
آمار تبلیغات اپلیکیشن از طریق گوگل
متوسط بازگشت هزینه
متوسط هزینه نصب
تعداد نصب روزانه
فضاهای تبلیغاتی جذاب
تبلیغات اپلیکیشن کجا نمایش داده می شود؟
نصب مستقیم از صفحه نمایش تبلیغ
چرا تبلیغات اپلیکیشن در گوگل با ادیرا نتیجه بهتری دارد؟
پرسش و پاسخ
پاسخ به سوالات متداول شما در مورد تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل
تبلیغات مربوط به اپلیکیشن در رسانه هایی که انتخاب می شود نمایش داده می شود. رسانه ها با توجه به المان های تبلیغاتی که قرارداده می شود انتخاب می شوند. برای مثال در صورتی که فقط بنر تصویری برای کمپین شما استفاده شود، تبلیغ شما در فضاهای وب و بعضی از اپلیکیشن ها نمایش داده می شود. البته ما همیشه سعی می کنیم با حداقل المان های تبلیغاتی در همه فضاهای در دسترس گوگل قرار بگیریم.
در تبلیغات گوگل کاربران اندرویدی نیازی به طی مراحل سخت ندارند. تنها کافیست روی تبلیغ کلیک کنند تا اپلیکیشن به صورت خودکار در گوشی دانلود و نصب شود. برخلاف سایر روش ها که کاربر بعد از دانلود تازه باید فایل را نصب کند در این روش اپلییکشن به صورت خودکار نصب می شود.
قیمت تمام شده هر اپلیکیشن به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع اپلیکیشن، تاریخچه نصب های قبلی اپلیکیشن، مدت زمان شروع کمپین و سایر عوامل بستگی دارد. ولی به صورت معمول بین 15 تا 25 سنت (دلار آمریکا) برای هر نصب می توان انتظار داشت.
تبلیغات در گوگل این امکان را به ما میدهد که هر نقطه از جهان را که نیاز داشته باشیم کاربران اپلیکیشن را نصب کنند، تبلیغ را ببیند. با وجود محدودیت هایی که گوگل برای تبلیغات در ایران قرار داده است ولی با ترفندهایی می توان نه تنها کاربران ایرانی بلکه کاربران استانی را نیز جداگانه فیلتر کرد و تبلیغات نصب اپلیکیشن را به آنها نمایش داد.
به طور کلی تعداد نصب روزانه ارتباط مستقیمی با هزینه تمام شده دارد. می توان با بالاتر بردن هزینه نصب به صورت دستی تعداد نصب روزانه را افزایش داد. در صورتی که سعی شود حداقل هزینه تمام شده انجام شود می توان برای یک اپلیکیشن فرضی حدود 300 تا 500 نصب در روز انتظار داشت.
تنها راه استفاده از امکانات گوگل ادز برای تبلیغات اپلیکیشن قرار گرفتن آن اپلیکیشن در مارکت گوگل پلی است. شما می توانید با 25 دلار اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید. برای راهنمایی در این مورد با ما در تماس باشید.
تماس با ماچطوری و از کجا شروع کنم ؟
با مشاوره رایگان قدم به قدم به شما توضیح داده می شود که چگونه این عمل را انجام دهید.
💡 فرصت را از دست ندهید و همین حالا کمپین نصب اپلیکیشن خود را شروع کنید.
📞 با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.