X

روش برطرف کردن کندی سرعت و افزایش سرعت اینستاگرام

مدتی است که سرعت لود ویدیوهای اینستاگرام پایین آمده و کاربران مشکلات زیادی برای مشاهده ویدیوها و استوری های اینستاگرام دارند. در این مطلب راه حل رفع این مشکل و افزایش سرعت اینستاگرام را توضیح می دهیم.

مشکل سرعت پایین اینستاگرام به ارتباط و اینترنت داخلی ایران مربوط است و سرعت پایین لود ویدیوها ارتباطی به سرورهای اینستاگرام ندارد. با توجه به مسائل داخلی و مشکلات اخیر به وجود آمده در دسترسی به اینترنت و اختلالاتی که برای مدتی وجود داشت همچنان این اختلالات کامل رفع نشده و محدودیت هایی برای بعضی از کاربران وجود دارد.

راه حل افزایش سرعت اینستاگرام

برای رفع این مشکل با نصب و فعالسازی یک اپلیکیشن در گوشی موبایل خود می توانید به راحتی و با سرعت بالا به اینستاگرام و سرویس دهنده های خارجی متصل شوید. این اپلیکیشن با نام 1.1.1.1: Faster & Safer Internet در گوگل پلی و اپ استور موجود است.

تنها کافیست با وارد کردن ایمیل خود لینک دانلود برنامه را دریافت کنید:

افزایش سرعت اینترنت با اپلیکیشن

اپلیکیشن فوق تنها راهکار برای افزایش سرعت اینستاگرام نیست، با این اپلیکیشن به سرورهای پرقدرت Cloudflare متصل می شوید و به صورت کلی سرعت اینترنت گوشی شما بیشتر خواهد شد.

این اپلیکیشن با استفاده از تغییر DNS اصلی گوشی و ارتباط مستقیم با سرورهای پرسرعت جهانی راهکار مناسب و سریعی برای افزایش سرعت اتصال به اینترنت است.

به اپلیکیشن های متفرقه اعتماد نکنید

همیشه به اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی خود مشکوک باشید. این قانون برای تمامی اپلیکیشن ها، حتی معروف ترین ها نیز صدق می کند. شما هیچ وقت در وبلاگ ادیرا معرفی اپلیکیشنی که در کافه بازار باشد را نخواهید دید.

چرا؟ چون خود مارکت اندرویدی کافه بازار دسترسی های عجیبی روی گوشی های نصب شده دریافت می کند. دسترسی هایی که یک مارکت اندرویدی به آن نیازی ندارد و به راحتی می توان از گوشی افراد جاسوسی کند.

البته مسئولان کافه بازار دلیل این دسترسی ها را تبلیغات و راهکارهای جانبی برای مشتریان خود عنوان کرده اند. اما باید توجه داشت که ما در دنیای دیجیتالی در حال فعالیت هستیم که انحصار شرکت ها باعث بروز فسادهای بزرگی در بخشی شده است.

پس بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید و هیچ اپلیکیشن غیرضروری را روی گوشی خود نصب نکنید. در صورت تمایل به نصب یک اپلیکیشن که اعتماد بالایی به آن ندارید حتما به دسترسی هایی که از شما میگیرد توجه کنید.

توجه داشته باشید که بهترین مکان برای دریافت اپلیکیشن ها مارکت های اصلی است. برای اندروید گوگل پلی و برای آیفون، اپ استور

اپلیکیشن 1.1.1.1 تولید شرکت Cloudflare است. برای دوستانی که این شرکت را نمی شناسند باید توضیح داد که این شرکت فعال در زمینه امنیت سرورها و سایت هاست. سایت های بسیار زیادی حتی سایت های معروف ایرانی از سرویس های این شرکت بزرگ امنیتی استفاده می کنند. این شرکت بزرگ امنیت سایبری با ایجاد این اپلیکیشن در واقع محدودیت های اینترنتی را رفع می کند و شما به صورت مجازی به سرورهای این شرکت متصل می شوید.

همیشه توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات بانکی و یا هر نوع ارتباط مهم از اپلیکیشن های جانبی مخصوصا اپلیکیشن هایی که به نوعی روش ارتباط شما را تغییر می دهند استفاده نکنید تا خطرات کمتری شما را تهدید کند.

 

برای اتصال امن و سریعتر به اینستاگرام این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بذارید تا آنها هم از این اپلیکیشن استفاده کنند.

 

برای راحتی می توانید از طریق لینک زیر برای گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید و یا با استفاده از لینک مستقیم فایل نصبی اندروید این برنامه را دانلود کنید. اما پیشنهاد می شود که از طریق لینک ارسال شده از طریق ایمیل برنامه را دانلود کنید تا آخرین نسخه و بدون مشکل را بتوانید نصب و استفاده کنید.

 

دانلود برنامه افزایش سرعت اینترنت

برای دریافت مطالب مشابه یا برنامه های کاربردی موبایل ویا راهکارهای خاص دنیای دیجیتال ایمیل خود را وارد کنید:

 

 

 

راهکارها
All Rights Reservedنمایش نسخه اصلی سایت