X

دریافت بک لینک رایگان و با کیفیت

هر سایت در فضای دیجیتال نیازمند دیده شدن و ورود کاربران جدید است. این مهم از روش های مختلفی قابل اجراست که یکی از مهمترین و جذاب‌ترین این روش‌ها استفاده از تکنیک های سئو (SEO) است. بک لینک یکی از این تکنیک هاست.

به طور کلی برای بهینه سازی یک سایت (SEO – سئو) حدود 200 فاکتور مختلف تاثیرگذار است. همین امر و تقریبا نبود قوانین کاملا مشخص باعث شده است که در عین جذابیت به یکی از سخت ترین و پر دردسرترین امور دنیای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود. یکی از مهمترین این فاکتورها ارتباط و لینک بین سایت مورد نظر با سایر سایت‌های شناخته شده است. به صورت خلاصه لینک ایجاد شده در سایر سایت‌ها به سایت هدف بک لینک گفته می‌شود.

ایجاد بک لینک برای یک سایت باید بر اساس اصول و ساختارهای مشخصی انجام شود. موتورهای جستجو به خصوص گوگل، حساسیت خاصی روی تمامی لینک های ایجاد شده برای یک سایت دارند. شما نمی توانید به سادگی و تنها با قراردادن یک لینک در سایت های مختلف برای خود بک لینک ایجاد کنید !!! این کار نه تنها در بهبود کیفیت سئو سایت شما تاثیر ندارد بلکه ممکن است در شرایطی باعث پنالتی و یا جریمه سایت شما نیز بشود. در اینصورت به شدت در نتایج گوگل حذف خواهید شد.

حتما به اصول لینک سازی از نظر ساختاری و سایت هایی که در آن این کار انجام میشود باید دقت شود.

در وبلاگ ادیرا بخوانید: چطور بک لینک رایگان معتبر داشته باشیم؟

گروه ادیرا برای مدت و تعداد سایت محدود آفر ایجاد بک لینک رایگان ارائه می‌دهد.

برای دریافت این آفر ویژه و کمیاب کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید. به زودی یک ایمیل برای توضیحات بیشتر برای شما ارسال می شود.

 

 

نکات اولیه دریافت بک لینک رایگان:

  • بک لینک های ایجاد شده به هیچ وجه به صورت کامنت، لینک های تقلبی، سایت های مشکل دار و امثال آن نخواهد بود.
  • در زمان دریافت اطلاعات شما، حتما باید یک متن بیشتر از 400 کلمه در مورد موضوع مورد نظر خود، به صورت یک مطلب کامل ارسال نمایید.
  • در صورت استفاده از طرح عادی بک لینک های شما به صورت مطالب جدید در 106 وبلاگ به صورت متن کامل (همان متن ارسالی شما) قرار داده میشود.
  • گزارش و لینک مطالب ایجاد شده در وبلاگ ها در صورت نیاز برای شما ارسال می شود.
  • برای استفاده از طرح ویژه بک لینک رایگان، حتما باید یک لینک با هماهنگی به همین سایت (دیجیتال مارکتینگ ادیرا) ایجاد شود. (شرایط و لینک برای هر فرد متفاوت است)
  • این طرح به صورت موقت و تا زمان فراهم بودن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت محدود ارائه می گردد.

 

برای همکاری در این طرح و یا استفاده از سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ ادیرا در زمینه سئو با ما در تماس باشید.

پیشنهادات و تخفیفات
All Rights Reservedنمایش نسخه اصلی سایت