اپلیکیشن ورزشی مدال یکی از اپلیکیشن های مطرح در حوزه ورزش است که با توجه به تبلیغات خاص و جوایز بزرگ اهدایی معروفیت خاصی پیدا کرده است. این اپلیکیشن که با جایزه یک میلیارد تومانی خود در تبلیغات تلویزیونی مطرح و شناخته شد، به صورت قانونی و شرعی در حوزه پیش بینی های فوتبالی وارد عرصه دنیای دیجیتال شد.
استراتژی تبلیغاتی مدال بر پایه عضویت در اپلیکیشن و طی مراحل تعیین شده برای رسیدن به جوایز ارزشمند آن است. کاربر با عضویت پولی (از طریق درگاه ارزش افزوده) در پیش بینی ها شرکت می کند و در صورت کسب رتبه لازم جایزه تعیین شده را دریافت می کند.
تبلیغات این اپلیکیشن از تمامی روش های ممکن در عرصه دیجیتال مارکتینگ بهره برده است. از فضای سوشیال مدیا با استفاده از اینفلوئنسرها تا تبلیغات دیجیتالی فضای وب از روشهایی است که برای این اپلیکیشن استفاده شده است.
تعریف و پیاده سازی کمپین های بلندمدت زیر از جمله امور مارکتینگ برای این اپلیکیشن بوده است:
کمپین های جام جهانی و جام قهرمانان اروپا
کمپین های تبلیغاتی گوگل
تبلیغات سوشیال مدیا و اینفلوئنسرها
بهینه سازی وبسایت و تولید محتوا